Tuesday, August 7, 2007

Progress Report - Volleyball Court

-punyalah aku malas.. amik dr e-mail Amir jee-


Kekawan,

Impian padang 3 in 1 kita hampir menjadi kenyataan. So far so good, kita on schedule after kita revised to 1 week ahead from first plan. In fact, kita ahead 3-4 months pasal rancangan awal kita adalah towards hujung tahun.

Lubang untuk tiang pun dah di korek, sleeve pun dah tanam dan lubang dah di sealkan. BRC pun dah deliver dan telah di garikan.. Kalau ada kayu, form work mungkin juga sudah siap. Hopefully, kita dapat siapkan foam work this weekday and Sufian boleh arrange kan concrete by this weekend.

Shah & Sufian… ada chance ke nak pinjam foam work from site? Cepat kita dapat kayu, cepat kita naikkan foam work, cepat kita pasang BRC… silap2 ujung minggu ni, kita boleh tabur konkrit.

Aku ada nampak form work kat tapak bangunan near surau and rumah korner nearby sekolah. Boleh pinjam ngan dia orang tak or kita sewa je lah..

Cuma tergalat sikit pasal Back hoe tak sempat nak melandai padang bola dan area at other side of futsall yg agak berbonjol dan bercerun. Ni untuk future planning, walau pun area tu takkan selevel padang volleyball dan tak ber konkrit but at least proper lah sikit for netball, baseball or basketball. At least , boleh minimize kan risiko kecederaan…. part of our obligation on keselamatan.

Tang budget… tolong refer to attached account. Baki semasa tinggal $114 after major expenses. Tapi cost crusher run belum final lagi dan tak termasuk mee goreng Fadhlullah and teh Hisham. Coming expenses adalah rataan simen (kalu kita tak buat sendiri ler), simen penghalusan (sekira nya perlu), cat line dan juga tiang badminton/takraw. Spectator & referee bench… kira optional lah tapi kalu boleh…kita cuba cover sekali tiang for netball. Nanti merajuk pulak kaum ibu nanti.

Akhir kata, saya terharu dengan kemurahan hati para dermawan Gapi. FYI, ini adalah project terbesar kita selepas extension atap pondok. BTW, saya masih berharap lagi contribution kepada yg belum or yg tak sempat nak menderma. Walaubagaimana, saya tidak nampak apa2 masalah kewangan untuk menyiapkan padang kita ini. Terima kasih banyak2 semuga rezeki kekawan semakin murah.

Susah nak ucapkan terima kasih setiap orang…tahu sama tahu ler. Kepada yg meluangkan masa dan mengerah tenaga….terima kasih bebanyak dan kalu ada rezeki lebih, kita pi Jeram ok!

Mahu take up challenge ka….. Siapkan padang latest by 18th!!!!!!!

Wa la!!! Gapi boleh. Apa yg Gapi tak boleh buat?

Terima kasih sekali lagi

-AMIR-

No comments:

Post a Comment